SEMESTER

Fortfarande ont i hela huvudet, men inte lika illa som igår, det går verkligen inte att jämföra med gårdagen hur jag mådde då, rent åt helvete rent ut sagt.
Igår hände det inte så mycket eftersom man bara sov och mådde skit, Älsklingen var snäll och pyssla om mig ordentligt igår, så snäll så! :)

Inatt har man lyckats sova bra, trotts att man sovit halva dagen igår, så lyckades jag sova tills halv elva igår, snacka om att vara helt utslagen? fyfan. Men är nu på benen igen och mår hyffsat iaf, klarar av att vara uppe och fått i mig lite frukost, hade tänkt att ta en dusch så man kanske piggnar till liv lite extra, brukar nämligen hjälpa.

Sen i eftermiddag får det bli stallet en runda så man får lite frisk luft. 

Nu är äntligen min semester kommen, fan vad skönt! Fem långa veckor framför mig. underbart. Fan vad jag ska njuta ..

Puss från mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0