RENOVERINGEN ÄR IGÅNG

Nu så är äntligen renoveringen här hemma igång, känns jävligt skönt. Uppe vid 7 eftersom Daniel skulle komma vid åtta och börja, så lika bra att vara uppe eftersom dom ändå ska banka och hålla på, så blir det ändå inget sovande, ska ändå iväg vid nio till röstånga marknad med svärmor, Mari och Mattias .. stövlarna får åka med, eftersom Sara redan varnade mig igår om att det var lera och skit, tackar! :) men hade redan en aning om det eftersom det nästan är samma år där, eftersom det är på ett stort fällt så blir det oftast så när det är regn. Sånt man får ta, jag bara hoppas på att slippa regnet sen skiter jag i vilket ..

frukosten är nere, så nu bara invänta dom andra ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0