MOT HÖÖKS

Då har man äntligen fått sig en härlig lång sovmorgon, tills 11 idag! underbart att få sova ut ..
Har fått i mig frukost och ska nu snart bege mig mot hööks för shopping, en del som måste inhandlas till min fina gosse, eftersom där är massa rea så får man helt klart passa på att köra in där innan det mesta tar slut .. gäller att vara snabb i detta läget!

Älsklingen är iväg och kör cross, så han roar sig iaf han också! så slipper man höra hela tiden, Vad ska vi göra! haha.

Igår planerade vi en långrunda med Maria att vi skulle göra det ikväll, men vädret ser inte ut att vara det bästa direkt, jävligt tråkigt kan jag ju säga! blåser som fan också för den delen, alltid ska det bli skit när man väl planerar, jag hoppas verkligen att vädret blir till det bättre närmare kvällen, man kan alltid hoppas!

nej nu mot hööks.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0