MORGONMYS

Vaknade av att älsklingens chef ringde, sen lyckades man inte somna om, dock gav man det ett försök, men lyckades inte, så nu är man uppe men inte pigg, blev att man bara flyttade till soffan, hade tänkt få i mig lite frukost efter att jag uppdaterat.

Lite halv dåligt väder idag, solen visar sig i mellan åt och ser ut att bli regn närsom, men det får vi hoppas på att vi slipper .. blåser även en hel del, små kallt. men bästa av allt är att jag är ledig och har helgen framför mig. Det ända som är planerat denna helgen är att vi ska på släkt kalas på söndag, annars inget planerat. skönt kan jag säga ..

Vad som står på schemat idag, det vet jag inte, tar dagen som den kommer och vad min lust känner för. skulle behöva städa, så känner nog att jag kanske tar ett ryck, får se iaf, sen blir det stallet för en runda på hästryggen ..

vi hörs senare.

puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0