LITE UPPDATERING SEN SIST

Antal dagar sen man uppdatera för er nyfikna, har hänt en hel del, dock bara bra saker. Orkar inte uppdatera om alla sista dagarna så jag uppdaterat sen gårdagen, det får räcka! :)

Igår morse kom bror med nybakade bullar till oss, jävligt gott kan jag säga. Sen hade jag ett cp ryck också, trött på att diska för hand, så jag och älsklingen körde bror till Klippan sen vidare till Helsingborg för att köpa en diskmaskin, jag är jävligt nöjd med den, det bästa på länge kan jag ju säga, bara att få slippa diska, för det är så jävla tråkigt! usch .. När man väl var hemma så blev det att älsklingen koppla in diskmaskingen och jag började med ett städryck här hemma! Lika bra när man har tiden till det, så det blev fint och rent eftersom man skulle ha hem gäster på kvällen ..

Kvällen bestod av god mat och härligt sällskap, kvällen slutade med att jag hämtade folk på natten i Helsingborg, när man väl var hemma så var man jävligt trött, tog inte lång tid förän man lyckades somna.

Vaknade runt tio idag, sen upp och sätta igång en maskin tvätt och plocka undan sen gårdagen för det orkade jag inte inatt, även satt igång diskmaskinen,  lika bra att få undan disken så slipper man det! Vi ska iväg på kalas klockan tre hemma hos älsklingens syster som fyller år idag, innan dess blir det lite små fix annars väldigt lugnt.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0