LITE BÄTTRE IDAG

Ringde jobb imorse och sa att jag stanna hemma, mådde inte helt hundra än, lika bra att vara hemma och vila upp sig ordentligt än att behöva gå till jobb sen åka ifrån igen, känns ganska onödigt kan jag ju säga ..

Somnade om sen vid 7 efter att Trixie varit ute och jag fick i mig lite vatten, och vaknade till liv vid 11 igen, snacka om att vara helt off. för att kunna sova så länge ..

Tackar till dom som hört av sig och undrat hur det är med mig. Ser man vilka som verkligen bryr sig och känner oro .. tack igen!

Så idag känner jag att det blir vila, funderar på att slänga in en maskin tvätt eller två, det sköter sig ändå själv, inget direkt ansträngande ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0