JAG HATAR ATT MÅ DÅLIGT

Ännu en dag man ska behöva gå hem från jobb? hur länga ska detta egentligen pågå?
Kom till en av mina vårdtagare och sen börja huvudväken och sen höll man på att svimma och sen dröjde det inte länge förän man börja spy och ha sig, fyfan säger jag bara! Hemskt. Hade samma sak förra veckan och nu kommer det igen! Vet dock att jag har dåligt blodvärde och blodtrycket är väldigt långt, men har fått tabletter, mera kan dom inte göra i nuläget, jag hoppas på att detta skitet ska försvinna snart, roligt att börja sin semester med att må dåligt! Jag hatar mitt liv just nu, helt facking nere pga detta skitet! Jävligt jobbigt kan jag ju säga.

Så nu ska jag bädda ner mig igen och hoppas på att denna skiten försvinner, så jag kan få må bra.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0