HOME SWEET HOME

Jaha, tisdag idag och en seg sådan kan jag ju säga, mår helt enkelt inte helt hundra, men ändå har jag bestämmt mig för att bege mig mot jobb och jobba eftermiddag/kvällen, jag får ge det ett försök iaf, mera kan jag inte göra .. får hoppas på att jag lyckas stå ut dom timmarna i denna värmen, molnen börjar komma så jag hoppas på att det kanske blir lite svalare snart.

Vaknade strax efter nio idag, grannens hundar har fört ett jävla liv så man var jävligt irreiterad när man kröp ur täcket, jävla hundar! fick i mig lite frukost, sen har man legat vid poolen och bättrat på brännan ett par timmar, även badat antal gånger i poolen, jävla värme det är även idag, men ska inte klaga, för regn och skit väder vill man inte ha ..

så nu har man precis duschat och luktar himmelskt, blir det att göra sig i ordning och sen fixa något att äta innan det är dags att bege sig mot jobb, börjar nämligen jobba halv tre idag, så jag hoppas på en bra kväll ikväll ..

Puss från mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0