HÄRLIGA DAGAR I KARLSKRONA

Jaha, kan inte säga mycket mera än att det var skönt att komma hemifrån men samtidigt jävligt skönt att komma hem igen, saknade mina djur så jag visste inte var jag skulle ta vägen, men sånt man får ta ibland, kändes konstigt att inte Trixie var hos mig, eftersom hon är med överallt och ingenstans, men jag klarade det ändå! Vi har haft soligt och riktigt fint väder, underbart att få se solen! Varit på massa utflykter och fått se massa, även åkt båt medmera, ja trevligt har vi haft det, ett tag sen man fick umgås med syster och lille isaac!

Idag vaknade man vid tio tiden, sen blev det iväg till Åstorp för att sola, eftersom vi hade en jävla massa moln och vädret tillåt inget solväder, så fick det bli en runda där, sen iväg och tvätta bilen, verkligen behövligt om jag säger som så .. sen väl hemma så hörde svärmor av sig att hugo beteede sig konstigt, så det blev iväg till honom en sväng, en massa flugor och hästflugor, så han sprang som en galning, så blev att fixa honom med massa flugspray och skit, hoppades på att det skulle bli bättre.

Väl hemma så kom solen fram, så blev solstolen för min del par timmar, underbart att få steka lite! :)

Sen närmare fem tiden, så fick jag ett städryck och städade och fixade här hemma, lika bra när man får sina ryck! :) för det är direkt inte så spännande att städa! usch. Sen när man städat klart så hade älsklingen gjort hamburgare till oss, mumisgt. Sen körde han iväg och fiskade och jag körde till svärföräldrarna en runda och sen kollade även till hästarna en sväng ..

Så nu är man hemma igen, blir en lång härlig dusch för min del nu, det har man längtat efter denna dagen kan jag säga, men jag har varit flitig och fått mycket gjort! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0