HÄRLIG RUNDA PÅ HÄSTRYGGEN

Nu hemma igen efter massa mys i stallet och en härlig runda på hästryggen, hade Trixie bus med mig idag också, så har en trött vovve också, skönt att hon kan följa med och få lite motion också .. innan man kom iväg på sin runda så blev det lite snack med svärmor, hon skulle iväg med en av sina hundar till vetrinären, för den har haltat och haft problem med det ett tag så jag hoppas på att allt ska gå bra och att dom slipper avliva henne, det är en schäfer och tyvärr så är där ofta fel på en sådan hund, usch .. bland annat höfter! Men jag har hållt tummarna för cassi iaf. Blev lite dressyr ridning idag .. så kan ju säga att jag hade en trött häst när jag väl var färdig efter en timmes tid, men han skötte sig väldigt bra, min fina gosse!

Hemma för ett litet tag sen, har fått i mig en halv kycklingrulle, riktigt gott. allt är gott när magen skriker! :)
så nu ligger jag och slöar i soffan, nerbäddad under täcket, mys!

Kommer komma upp bilder från mobilen sen, både på hästarna och hundarna! :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0