GOLVEN ÄNTLIGEN LAGDA

Woho, tog bara nästan hela dagen att fixa dessa jävla golv, men fyfan vad snyggt det blev, en stor jävla skillnad kan jag ju säga, nu ska det bara piffas till med nya tapeter i köket och sen målas lite, sen är det jävligt fräscht här hemma, tur mannen min har mig annars hade inget blivit gjort av detta!

Var ju på en runda på Röstånga marknad i förmiddags, kan ju säga att det inte var någon hitt direkt, tur man hade stövlar med sig, fyfan vilken dyga, helt sjukt. usch. men vi tog oss ändå runt. Blev ett nytt koppel till Trixie och ett armband till mig själv, alltid något fynd man ska hitta!

Maten är igång och nu blir det en dusch för min del, den har man längtat efter länge ..

Godkväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0