FRISK LUFT

Eftersom man legat inne halva dagen igår och nu halva denna dagen så kände jag verkligen att jag måste ha lite frisk luft, fast att man inte mådde så bra, men frisk luft kan direkt inte skada, snarare känns det bättre nu efter en härlig runda på hästryggen, känner av skallebanken än, men hoppas på att slippa den snart, för detta är riktigt jobbigt .. ena stunden mår jag bra, sen andra stunden skit! Jävligt irriterande kan jag ju säga.

Hade en pigg och glad gosse idag, så när vi var färdiga efter rundan så fick det bli avspolning för honoms den, ganska svettig.

Har haft hovslagaren där idag också, så nu är där nya skor på min gosse, så fin så! :) dom andra var väldigt slitna, så kan det bli när man rider mycket på grus och asfalt, vissa rundor är det så tyvärr .. men nu är dom flesta åkrarna huggna så kan man även rida där, mysigt.

så nu blir det en dusch och göra sig i ordning, för iväg och hämta bror sen iväg mot macdonalds, samlar ju på deras glas, så måste dit och ha ett nytt i samlingen! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0