FORTFARANDE FREDAG

Ja det är de, denna dagen har inte kommit mycket längre än såhär, inte jag iaf. Har tagit en härlig dusch eftersom jag kännde mig helt död och ganska nasty, så känndes det verkligen bra efter den där duschen, nu så väntar jag bara på att Mari ska höra av sig om vi skulle ta en runda på hästryggen, vädret är inte så direkt lovande, regnar konstant, dock har det varit lite uppehåll. Detta jävla regnandet suger verkligen! usch. vi får hoppas på bättre väder än detta iaf!

Älsklingen jobbar tills 16.oo. sen håller han också semester, så har vi tre veckor semester tillsammans, sen ska jag ha två veckor själv. Det blir säkert skit bra .. min ledighet har jag mer än längtat efter!

Nu ska jag ta något att äta, min mage skriker nämligen.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0