DAGS ATT LÅSA BLOGGEN FÖR IDIOTER SOM SNOKAR

Ja, som sagt har man en del idioter som är inne på min blogg bara för att snoka och bry sig om mitt liv samt lägga massa löjliga kommentarer som är anonyma för dom vågar ej stå för vem dom är, nog fjortis beteende eller vad .. så nu är den låst för lite privat liv får man väl ändå ha, jag skriver inte för eran skull, utan för min egna skull, ibland behöver man rensa tankarna och skriva av sig, därför har jag min blogg!

hoppas på att man får ha ett eget liv nu kanske.

idag har det varit värsta höstvädret, kallt, blåsigt och ruggit. Blev att man åkte iväg och tvätta av bilen för att den verkligen behövde det, men eftersom det regna som fan så var det inte värrst lönt egentligen, men var iaf tvungen att ta det värsta, eftersom vi ska bege oss mot Karlskrona imorgon ..

Efter att man fixat bilen så blev det inom Oasis i Klippan, alla var upptagna pluss att folk väntade på att komma till, så blev för mig att bege mig mot Åstorp istället för att sola där, orka inte vänta längre. När man väl kom till åstorp så var alla lediga, underbart tänkte jag, sen nya rör också, kunde inte bli bättre! :)

Sen hem och slöa, bror var här en runda också sen nu ikväll har man fått i sig lite mat och tagit sig en lång varm dusch, ska packa lite till morgon dagen, vi åkte nämligen tidigt imorgon bitti, kör först till syster sen åker vi med dom vidare till Karlskrona, hoppas på bättre väder än såhär! :)

Vi hörs när jag kommer hem igen.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0