ÄNTLIGEN

Lördag idag, skulle sitta bra med en härlig lång sovmorgon idag, men icke. Älsklingen väcker mig strax innan nio, för att vi skulle iväg till svärföräldrarna och äta frukost, lagom spännande kan jag ju säga .. När frukosten väl är nere så blev det att vi lånade svärfars skåpbil för att köra iväg och hämta golv och listor, vi skulle ha lagt nya golv länge nu, så iveckan är det dags att lägga nytt köks golv och i vardagsrummet, hoppas på att det kommer bli jävligt fint! :) på tiden att vi fixar detta. Eftersom vi snackat länge om att göra det! 

Så nu är vi hemma igen, får se vad denna dagen har att erbjuda, inget änså länge vad jag vet. Dock skulle jag behöva åka till Ikea en runda, eftersom man behöver lite därifrån! Får se om det blir en shopping runda idag, ska ta ett snack med sambon och se vad han är sugen på ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0