AKUT LÄKARTID

Jobbat fram tills 11 idag, sen klarade jag inte av mera, illamående och yr och skit, känndes som värrsta migrän anfallet, men sen samtidigt att yrslen var så illa, så fick det bli läkaren, fick tid halv tolv. Tänkte lika bra att kolla om det är något allvarligt fel, varit ganska orolig hela morgonen, usch.

Helt klart var där dåliga värden, lågt blodtryck och och dåligt blodvärde, så det var ändå skönt att jag bestämde mig för att kolla upp det, fått medicin så ska se om det kan hjälpa mig. tog en och gick och la mig så fort jag kom hem nu på förmiddagen, nu har jag lyckats sova par timmar men ändå mår jag inte mycket bättre, jag hoppas på att må bättre snart, för detta har verkligen varit en jobbig dag, på väldigt länge ..

borde vara förbjudet att må såhär dåligt. fyfan. nu blir det att bädda ner sig igen.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0