VERKLIGEN EN LÅNG SOVMORGON

Två dagar där man fått sova ut, så nu känner jag mig utvilda! Fast varit uppe två gånger med Zeke innan jag verkligen själv gick upp, en gång vid tre sen en gång vid åtta, fast somnade om ganska så fort när man la sig igen! Känns verkligen toppen att känna sig på topp! Dock har man en vecka framför sig med massa jobb, men en kort sådan! Eftersom jag är långledig helgen som kommer, fredag lördag och söndag! Ser man framemot ..

Uppe vid elva, då kom älsklingen upp och fråga om jag inte skulle komma upp eftersom jag var så tråkig som sov, men sa redan till honom igår att idag ska jag verkligen sova ut, söndag idag, egentligen en vilo dag! ;)
Fick i mig lite frukost sen begav vi oss mot Klippan för att sola en sväng och älsklingen begav sig nyss till Familia en sväng, jag har ingen ork till att följa med dit eftersom jag inte har något som ska inhandlas .. Så blev hemma istället, ska snart iväg till stallet hade jag tänkt, ska se om min Hugo inte ömmar så mycket idag, så kanske kan ta en liten skritt tur med honom ..  Får helt enkelt se vad det blir av det!

Annars idag, jadu det har jag ingen aning om just nu, en sak är säker iaf, bingolott ikväll iaf, handlade bingolottor redan igår, så det ska spelas .. hoppas på vinst! :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0