VÅR MÅNADSDAG

Gårdagen blev lyckad, trevligt sällskap och god mat! Gillas väldigt mycket!

Kan ju börja med att det är min och älsklingens månadsdag idag, fick man reda på direkt när man öppnade ögonen på morgon kvisten, älsklingen var snabb minsann ! ;) Fick ju det påminnt när man kom innan för dörrarna efter stallet, då hade han minsann ansträngt sig 'lite' och fått med sin en bukett rosor, lite gulligt ändå .. så han kan bara han vill! :)

Slutade jobbet halv fyra, då blev det apoteket direkt för att hämta ut den andra medicinen till Hugo, summan slutade på 502 kr, trodde dock typ max 200 kr, men icke! Det ska kännas att man lever .. Kan ju säga att min älskling kostar mycket denna månaden, fast det skiter jag fullständigt i, eftersom jag är ute efter honoms bästa och vill så klart att han ska må bra .. Nytt vetrinär besök imorgon klockan fyra! Så ni får hålla tummarna för oss lite extra mycket ..

Efter apoteket blev det stallet direkt för att kolla till honom samt få i allt extra som han måste ha nu, han är duktig som inte gör så mycket motstånd, har inga direkta val än att få i sig det han ska!

Måndag idag, inga planer alls som det ser ut nu, älsklingen vill ut och äta, får se vad det blir av denna kvällen : )

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: martina

Hej!

Gå gärna in på min blogg, följ mig gärna med bloglovin' :)



OBS! Förlåt om du inte gillar kommentarer som denna.

Ha en bra dag!

Martina

2011-02-01 @ 14:27:33
URL: http://martinaherrstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0