TORSDAG

Godmorgon allihopa, igår blev det en lång dag! Fast jag är ändå nöjd med dagen eftersom man hann med en del! Jobb tills 16.00. sen blev det direkt hem, kollade posten och då hade det kommit två viktiga brev som jag har väntat på, det ena var en operation tid, så den 15 februari är det operation som gäller och jag är redan nervös, operationen ska göras i Kristianstad, har knappt varit där, så får hitta någon som kan hitta vägen dit! :) Ja det blir säkert bra ..

Sen blev det en runda med hundarna sen iväg till stallet för att rida en runda med Mari, blev en lång skritt runda, eftersom man håller på att få upp konditionen på dom igen, så får man ta det försiktigt i början ..
Vi hade dock två pigga hästar, men gick bra ändå! :)

Nu har man varit ute med hundarna och dom fått mat, så nu är det dags att bege sig iväg till jobbet, älsklingen åkte redan vid 4 inatt så nu är det min tur att bege mig iväg, jobb tills 16.oo. sen är det bara en dag kvar sen håller man helg! :) Ska bli skönt.

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Emma Nilsson

hej Emmelie.. Du får inte lov att köra själv.. för du blir helt groggig av bedövningen så du vet.. det gör inte ont.. du känner nästan inget alls.. har själv gjort de två gånger

2011-01-20 @ 14:08:53
URL: http://emmanilssonjohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0