TISDAG

Jaha, då var denna dagen också kommen och snart slut också för den delen .. jobbat som vanligt idag, slutade vid tre, tidig dag idag! Riktigt skönt, man känner att man hinner med lite mera då också ..

Direkt när man kom hem blev det stallet, idag var han mycket bättre. Visade inget att han ömmade, så hoppas på att det kan bli såhär nu, slippa massa skit. Men har ändå bokat med vetrinären, fick tid på tisdag för undersökning samt vaccination samt fixa pass .. alltså en hel del som ska göras! Lika bra att ta allt på samma gång ..

Blev en lagom skritt runda idag, ta lugnt nu ett tag, så inte skitet kommer igen .. mera bekymmer vill jag inte vara med om, nej tack!

Älsklingen fick med sig pannkakor från svärföräldrarna, så det har vi hunnit att äta sen jag kom hem och nu blir det en lång varm dusch för min del! Har varit frusen sen man kom ut, så en varm dusch kallar på mig nu ..
Riktigt jävla skönt ska det bli ..

Imorgon jobbar man kväll, sovmorgon är det bästa med att jobba kvällen! Underbart.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0