SÖNDAG & MÅNDAG

Tyvärr hann jag inte med att blogga igår efter man kom hem från stallet så ni får uppdateringen nu! :) När jag väl kom till stallet så skulle svärmor också ut och rida, så passade på att ta en runda med henne, benet är bättre på min gosse, eftersom han fått nya skor och andra sulor bak, eftersom han belastar fel just nu, så ska vi försöka rätta till det felet och det kan göra att han blir stel, ska göra ett nytt försök, blir det inte bättre så blir det att kontakta hovslagare så han får kolla igenom honom om det verkligen är rätt det som är gjort, får helt enkelt se vad det blir av det!

Blev iaf en lagom lång runda, små snöade när vi väl kom iväg men ändå lite små mysigt när det föll lite smått!
 
När man väl kom hem från stallet så hade man fått samtal från syster, tyvärr klabb i våran släkt, men ska väl ordna sig med tiden, men jag vill inte ha med en person att göra just nu, får se om jag kommer någonsin ta kontakt med henne igen eller vad det blir, verkligen arg och besviken och jag är inte ensam om detta, tyvärr riktigt jävla illa .. tiden får väl avgöra det mesta! Som med allt annat ..

Sen kom även Mia mitt i allt skit, kanske lite tråkigt att min kväll skulle bli som den blev, men vi spelade ändå bingo men ingen vinst, vi hade tre lotter men ingen av oss vann något, typiskt! Brukar alltid vara någon som vinner men ingen tur denna gången ..

Idag vakande man stax innan sex, ut med hundarna i vanlig ordning och så dom fick mat, sen fick man själv göra sig i ordning och sen iväg till jobb, började jobba sju .. sen man kom till jobb har man haft mycket att göra, hann med sin lunch iaf, alltid något! Slutade halv fyra sen blev det direkt hem, betalt mina räkningar och sen har man tagit ett städryck här hemma, plockat undan och dammsugat samt tvättat golven och nu lagar älsklingen mat till oss, så kan tycka att denna dagen har gått undan .. men det är väl meningen!

Så nu hade jag tänkt ta en dusch innan det är dags för mat sen blir det en lugn kväll, jag kan inget annat än vara väl förtjänt av den lugna kvällen! :)

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Zandra S

Lyllos dig som bara kan rasta dina hundar, sen ge dem mat och åka till jobbet! Jag har själv en på ½ år, och honom kissar jag direkt när vi klivit upp.. Sen ger jag honom mat, och sen går det typ bara 30 minuter max så skriker han som en stucken gris för att han MÅSTE ut och skita efter maten;p Så skulle aldrig bara kunna ge honom mat och sen åka:( Vilket kan vara väldigt jobbigt om man har bråttom! Men tror du att det går att vänja bort? För dina skiter senare eller?;p Haha, guud, världens sjukaste fråga, haha, men skit-jobbigt ju när man har bråttom osv. Och sen kan ju inte han sätta sig precis utanför heller, utan man måste ALLTID gå iväg med han för att han ska sätta sig;p Suck, haha. Gillar verkligen din blogg annars!(: Du hinner med mycket, vilket ger inspiration!(:

2011-01-25 @ 10:07:04
URL: http://valkommenhemtillzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0