SNART ÄR DET JOBB SOM GÄLLER

Jaha, fått gjort det man skulle göra här hemma, dock har jag inte hunnit med disken, det får älsklingen göra när han kommer hem, eller får jag ta det när jag kommer hem senare efter jobbet, kan ju hoppas på att älsklingen har tagit det innan jag kommer hem, hade varit skönt att slippa ställa sig och diska efter tio ikväll, inte ett dugg spännande ..

Trixie väntar på att få komma ut en runda och Zeke han sover, men ska snart ta ut dom båda, eftersom jag ska bege mig till jobb, börjar om drygt en halv timme .. har redan fått reda på att man jobbar med Emelie ikväll, så det kommer nog bli bra, hoppas man på en bra kväll!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0