SAKNAR MIN ÄLSKLING ♥

Jaha, nu ska man lyckas kliva ur soffan, här har man segat sen man kom hem från stallet .. Måste ändå känna sin lediga dag på ett lite bättre sätt än att ha massa att göra hela tiden, tar mitt lilla lugna idag! :) Ingen stress här inte .. fast ska ta tag i lite här hemma, ska plocka undan och hänga upp tvätt samt förberedda dagen middag så det bara är att tilllaga sen när vi väl ska äta ..

Trixie är ute och leker med grannens hundar och Zeke sover, så lite lugnt är här just nu, känns skönt! Men älsklingen dyker snart upp då blir det säkert full stim igen, eftersom Zeke kommer att vakna till liv när ytterdörren öppnas ..

Jaha, annars idag? har inga direkta planer på något, känner bara för att ta en lugn hemma kväll idag, så det får det garanterat bli, lite extra mys med älsklingen ikväll kanske, alltid lika mysigt. Får leta upp någon bra film tills ikväll, som vi kan mysa till! :)

saknar min älskling extra mycket just nu, men snart kommer han hem! :) ♥

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0