PAR DAGAR SEN SIST

Par dagar sen ni fick uppdatering av mig, har haft fullt upp helt enkelt, mycket att fixa samt har man haft sin jobbe helg .. Så min tid eller lust har inte räckt till att uppdatera till er, men jag ser att det har varit folk inne ändå för att kolla läget på ett eller annat vis, varför kan man ibland undra, för jag vet att vissa är inne och läser bara för att snoka i mitt liv, menmen tycker ni det är så spännande så fortsätt, rör mig inte i ryggen! :)

Ja jag kan uppdatera lite snabbt om helgen, har jobbat som sagt exakt hela helgen som ni kanske förstått, i fredags kom man upp tidigt, ringt massa samal antal timmar sen iväg till stallet för att fixa medmera, sen bagav jag mig mot jobbet, som man började 13.15. slutade passet 21.45, väl hemma tog man ut hundarna sen resten av kvällen blev det mys med älsklingen .. Sen upp tidigt på lördag morgon för att göra ett pass mellan 07.15 - 15.45, väl hemma så dröjde det inte länge förän Mari och Mattias kom på besök, sen blev det skräpmat för våran del, jag fick i mig kebbab i bita bröd, riktigt gott! :)

Sen dröjde det inte länge förän man fick ett samtal som förändrade min oro i kroppen, fan vilken känsla i kroppen, jag verkligen älskar bra nyheter! När allt väl är klart så kommer det nog kännas så mycket bättre än vad det gör nu! Den känslan vill jag känna nu! Resten av lördagskvällen blev det soffläge och allmänt lugnt ..

Söndag morgon var det upp strax innan 6, fixa med mig själv sen fixa med hundarna och sen blev det iväg till Mia för att lämna Trixie, Mia ville ha Trixie hela dagen så hon fick lite sällskap, inte helt fel med sällskap av min Trixie baby .. Eftersom jag ändå jobba delad, både morgon och kväll så kunde det kvitta om hon var där, så fick hon lite extra tid för sig själv ..

När jag väl kom hem efter mitt sista pass på jobb så var huset städat här hemma, ni kan tänka er vilken skön känsla att slippa tänka på det på min lediga dag! Så nu har man massa tid till annat istället. Ska sätta igång lite tvätt sen bege mig mot Klippan för att sola en runda, sen blir det stallet för att rida en runda på min älskling, nu är vägarna bättre och nästan all snön är bort smällt, riktigt skönt kan jag ju säga .. Det tråkiga är att det blåser en del och små regnar, men sånt man får ta ibland ..

Nej kanske ska få i sig lite frukost! :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0