NU BLIR DET STALLET

Nu hemma efter lite shopping, inom Hööks först för att handla massa till min älskling, blev som vanligt mer än man verkligen behövde, det dyraste var nog ändå hans nya täcke, kännde att det andra täcket hade gjort sitt, så lika bra att införskaffa sig ett nytt och ännu bättre .. sen inom skopunkten för nya stövlar, och sist blev det inom Maxi för att handla hem lite mat .. Så nu blir det på med ridkläderna och bege sig till stallet för att prova sakerna och på med det nya täcket till honom .. bild kommer att komma upp, kameran kommer med till stallet! :)

Har även nyss lyckats slänga i mig lite frukost, ovanligt för att vara mig! :)

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin häst! :)

2011-02-02 @ 12:38:59
URL: http://luundmaark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0