MYCKET HAR HÄNT

Ja, inte mycket tid till att blogga och uppdatera till er mina fanz, men ser att ni är 'många' som är och läser dagligen ändå, har mina aningar om vilka det är också, nyfikna på ens liv helt enkelt. Ett jävla snokande!

Igår blev det jobb tills fyra, sen hem för att äta och bytta om, sen blev det stallet direkt, hade nämligen haft hovslagaren där och fixat Hugo, nya skor och sen fick han extra avlastnings spik på bak, för han stödjer inte ner ena bakbenet ordentligt, så får prova sig fram vad som är bäst för honom .. Har nämligen provat ny hovslagare, verkar bra .. Se om det blir bättre eller sämre!

Efter stallet blev det hem direkt och slänga sig i duschen, sen blev det kvällsmys med älsklingen ..

Denna dagen har varit bra samtidigt åthelvete. Vaknade och mådde sämre än allt annat, sen fick man ett samtal strax efter sju, av min älskade pappa, trodde att han ringde för en speciell anledning men det var att jag hade blivit moster, väntade mig att han skulle säga något annat, men detta var också ett posetivt besked :)
Så nu är man moster till en liten Isaac .. Fått se bild och allt, men något jag håller för mig själv! ;)

Slutade jobba fyra, så nu är man hemma. Lite små seg är man allt, så får se vad det blir av denna kvällen, om det blir soffläge eller annat spännande, får helt enkelt se vad man får lust till .. eller ork!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0