MORGON PROMENAD

Inatt har man sovit dåligt, vet egentligen inte varför. Var ändå sjukt trött när jag kröp under täcket ..
Kan vara för vi har köpt nytt dubbeltäcke och nytt påslakan sett som man inte riktigt är van vid, älsklingen köpte även en ny kudde som han inte var ett dugg nöjd med .. får se om man hittar något bättre nästa gång!

Uppe strax efter nio, åt frukost och gjorde mig i ordning för en promenad till stallet, lagom att ta en promenad dit, vet exakt inte hur långt det är dit, men cirka 2 km skulle jag tro, knappt det. Får väl mäta det nästa gång om man kommer ihåg det .. Fixade stallet och sen gick man hem igen, Trixie var över lycklig över att komma ut, fast att vägen var en isbana, hon sprang som en galning trotts allt! ;)

Hemma igen, värma mig lite sen blir det jobb som gäller, börjar 13.15 och slutar 21.45 ikväll.
Just nu är man inte ett dugg taggat att jobba, men när man väl kommer dit så känns det bättre, bara tiden går fort, så hoppas verkligen på en bra kväll! :)

Ha en bra dag allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0