MÅR INTE HELT HUNDRA IDAG

Idag är det ingen bra dag, eller har inte varit någon bra dag kan jag ju säga ..
Det första man gjorde när man vakna, var att kolla ut, värrsta snöovädret och en jävla blåst! Fyfan tänkte jag bara .. Kom nästan till Klippan, precis innan klippan satt tre bilar fast i massa snö, så där stod man ett bra tag innan man fick en ide att försöka backa och svänga runt så man kunde ta en annan väg istället, fick ta 21:an istället, allt gick bra fast man blev sen till jobbet ett tag ..

Väl på jobb hade vi klabb med att komma iväg till vissa vårdtagare och annat skit, sen vaknade man med värrsta huvudvärken och illamående och det sitter i än, slutade 15, men fick gå hem tidigare eftersom man mådde som man gjorde. Väl hemma blev det sängen direkt för att bädda ner mig, och vaknade för ett tag sen. Hade nämligen satt alarmet, så man inte sover bort hela kvällen, ska till stallet och fixa snart också ..

Saknar dock min älskling, han fick rycka ut inatt och han jobbar än, får se när han dyker upp här hemma.

Jag hoppas på att man snart ska må bättre!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0