MÅR INTE ETT DUGG BÄTTRE

Jaha, det är snabba ryck ibland! Logga in på facebook och fick tag i pecke angående ny tattoo tid, fick tid direkt, bara för mig att åka iväg direkt .. så nu är det gjort och ni har fått upp bild också, jag är riktigt nöjd ..
Min femte tattoo, nog inte den siste iheller, man får upp nya sug efter varje gång, men nu får man nog lugna sig lite tills det är dags för nästa! :)

Har ringt älsklingen också, han jobbar, men snart på väg hem, verkligen skönt, sen ska han få pyssla om mig, mår inte ett dugg bättre, sprängande huvudvärk och ont i hela kroppen och hostan blir bara värre .. suck!
Just nu hatar jag mitt liv 'lite' ..

Fick även hem mina foto, så nu ska det fyllas på i mina almbum! :) Har nämligen köpt två nya almbum som jag kommer fylla direkt! Massa härliga minnen.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0