LÖRDAG

Jaha ny dag, dock har snart redan denna dagen försvunnit ..

Igår kväll blev det att åka hem till Mia och bror för att äta tacos och umgås, trevligt. Riktigt gott om inget annat! :) Alltid lika trevligt att umgås med mina underbaringar.

Har haft en jobbig natt med att kunna sova, den jävla förkylningen kan fara åt helvete, värsta skiten på väldigt längre, vaknade strax efter nio, sen blev det frukost med älsklingen sen blev det stallet för min del. Regnade massa så blev mest massa mys med min älskling, fick byta täcke på honom till regn täcket, så han slapp bli blöt ..

När man väl kom hem blev det att bege sig mot Ängelholm för att besöka djuraffären för att kolla nya fiskar och massa annat, fick med mig massa till Trixie, så hon är helnöjd. Nytt halsband och massa annat godis. Så nu har hon så hon klarar sig här hemma. Innan vi begav oss hemåt blev det inom OJ för att handla hem mat, lite extra gott tills ikväll, så nu ska det lagas god mat och mysas extra mycket. Myslördag till max!

Ha en bra kväll allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0