LÖRDAG

Idag fick man äntligen sovmorgon, riktigt jävla skönt kan jag ju säga ..
Vaknade av att Trixie gnällde, ville tydligen ut .. Älsklingen hade redan gått upp vid åtta, bara bra! Så slapp jag gå upp tidigare för att släppa ut Zeke .. Länge sen man hade sovmorgon, så det var helt underbart att vakna upp och bara dra sig tills man orkade komma upp, mys.

Igår var man och hälsade på syster med familj, riktigt trevligt kan jag ju säga .. Äntligen har man fått träffa lille Isaac, så liten och söt .. Mosters lille Isaac <3 Hemma ganska sent så det blev soffan ett tag sen sängen, skönt med en lugn fredag efter en lång vecka!

Efter att man ätit frukost så blev det en runda till strövelstorp för att hämta morötter, inte så fina morötter denna gången, så fick räcka med fyra säckar denna vändan, får hämta mer tills nästa helg och hoppas på att dom ser bättre ut då .. lämnade morötterna i stallet och kollade min fina gosse, ömmar fortfarande, så han får vila ett slag från ridningen tills allt blir bättre. Hoppas på att det går över snabbt! Hästarna fick massa morötter och blev överlyckliga, mumsa i sig ganska fort ..

Nu gör älsklingen lite mat, sen i eftermiddag blir det ett fika besök hos älsklingens farmor och farfar, trevlans! Annars idag har man inget planerat, får se vad kvällen har att erbjuda!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0