KÄNNS LITE BÄTTRE

Fredag idag alltså, min långlediga helg nu! Jag är överlycklig.

Igår hände inte så mycket mera än att oron var väldigt hög, hugo halt på höger bak samt ömmade hela bakdelen, ringde efter Kattis och fick kontakt med henne, fick en akut till tills kvällen, så halv nio kom hon ut .. Då hade man varit orolig antal timmar ..

Kom fram till att han hade fått korsförlamning pga kylan, så nu går han på smärtstillande samt ska jag hämta ut två extra recept på apoteket, vitaminer och annat. Så hoppas jag verkligen detta ska gå framåt, att se sin älskling ha ont är inte ett dugg roligt, jag blir bara så less på hela situationen. Men nu håller jag tummarna för att detta ska gå framåt och inga flera bekymmer ..

Han har två täcke på sig nu när han är ute, men ska bege mig iväg till Hööks i helsingborg för att handla ett nytt täcke samt lite andra saker till honom ..

Det posetiva och roliga igår var att Kattis trodde han var 15 år gammal, men icke är han det. Han fyller 22 i april, ganska roligt att höra att han ser väldigt fin ut för att vara så gammal som han verkligen är, jag hoppas på många år till .. Bara han får vara frisk!

Nu ska jag fara till Hööks för lite shopping, dock brukar det alltid bli dyrt när jag väl kommer därifrån.
Sånt man får ta!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0