JAG ÄR DUKTIG

Ja detta är min lediga dag och jag har varit i farten exakt sen jag kom upp vid åtta imorse. Känner mig verkligen jätte duktig! Kom hem från stallet för ett tag sen, provade alla sakerna och på med nya täcket, passade kanon, som ni sett har ni fått bildbevis också! Här går det undan .. Direkt när man kom hem så passade jag på att rasta hundarna en sväng så dom fick springa av sig på åkern, överlyckliga kan jag säga, fast att det är kyligt idag!

Så nu sover Trixie och Zeke ligge och tuggar på ett ben .. lugn med andra ord!

Älsklingen slutar jobba vid fyra, sen får man väl planera vad som ska hända under kvällen, har inhandlat tacos till mat idag, så det ska ätas lite gott ikväll! Stort gilla på det, älsklingen som valde denna gången, nästa gång min tur : )

Hade tänkt ta ett röj i köket, diska medmera, innan han kom hem, sen en dusch också. Ja man ska så mycket egentligen! haha. tar en sak i taget, nog bäst.

Ska ner till stallet lite senare för att ge hugo sin medicin, ska nämligen ges morgon och kväll, så bäst att hålla det jämt, så det kan göra någon nytta.

Vi hörs senare ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0