INGEN VIDARE LUST ALLS

Känner inte alls för att åka och jobba snart, ska bege mig om drygt en timme, ska nämligen köpa frimärke och sen posta iväg ett brev innan man kan bege sig mot jobb, börjar 13.15 vad jag vet är det lugnt för min del tills 14.15 eftersom vi är par stycken som ska med på möte med nattpersonalen, så fram tills kvällspasset börjar 15.45 ser det ljust ut, kan vara skönt med en lugn början innan man ska vara och flyga resten av kvällen ..

Alltid lika spännande och se hur kvällarna blir på jobbet, sådant man absolut aldrig vet, eftersom vi är färre personal så mer att göra om det dyker upp andra insatser, jag får se det från den ljusa sidan, man kan inte alltid vara så negativ ! :)

Det som är posetivt är att det är näst sista passet denna veckan, går nämligen av på långledighet imorgon, lycka att känna sin ledighet ..

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Zandra S

Vad jobbar du med?(:

2011-01-27 @ 10:41:56
URL: http://valkommenhemtillzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0