HEMMA FRÅN STALLET

Blev en lång shopping runda idag, först Väla sen blev det Ikea, samt åt vi där, riktigt gott! :)
Efter besöket på Ikea så blev det inom familia en runda .. när vi ändå var på shopping runda så kunde man lika bra köra inom där ockås ..

Direkt när man kom hem så hoppade man i ridkläderna och begav mig till stallet för att rida en sväng, riktigt halt ute men fick hålla mig där det fanns massa snö liggandes, det här skit vädret är jag riktigt trött på! FAN, försvinn nu tack ..

Hemma för ett tag sen, hunnit med en lång varm dusch och älsklingen gör vofflor, helt underbar man man har här hemma! ;) resten av denna kvällen blir söndagsmys ..

Ha en bra kväll allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0