HEMMA EFTER VÅRAN RUNDA

Ja nu har man kommit hem från våran runda, jag och min fina Hugo! :) Vi lyckades bra, dock att han var ganska så piggelin, gäller att hålla i sig .. fast att han var lite små spänd så gick allt bra, tog inte lång tid innan han slappnade av, eftersom det är helt nya rundor vi är ute på så är det mycket nytt för honom, så jag kan inte begära så mycket av honom i detta läget!

Direkt när man kom hem så fick hundarna komma ut en sväng, men ville komma in nästan direkt igen, har två små väldigt frösna vovvar, inget väder att vara ute i för dom ändå, blött och blåsigt, jag håller med dom om inget annat ..

Blev några bilder också idag på min fina Hugo boy .. så dom kommer komma upp! :)

Nu är det dags att rota fram något från frysen som vi kan äta idag, får se vad det blir för något, se vad man hittar och vad man kan bli sugen på .. älsklingen slutar vid fyra tiden, så där efter får det bli mat!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0