GODMORGON

Då var snart denna helgen också över, redan söndag! Jag förstår inte varför tiden ska gå så himla fort!
Kvällen igår blev ganska lugn, blev en kväll hemma hos Mia, vi åt hämtemat och bara umgicks .. kan vara skönt med en lugn kväll också, inte alltid massa galna äventyr ..

kom i säng strax innan ett inatt, sen vaknade man vid nio, eller man vaknade tidigare av att Zeke höll liv där nere, så man lyckades somna om iaf, skönt.

Trixie har fått komma ut och nu ligger jag och slö surfar, funderar på att få i mig lite frukost och sen kanske bege mig iväg till stallet för att se hur Hugo går idag, igår gick han super bra så Vetrinären ville ej att han skulle stå så hans muskler stelnar, han har fått vila fem dagar så kanska dags att få igång han igen, om han är stel så blir det mera vila, har som sagt svärmors hästar som man kan ta och låna så man kommer ut en sväng ..

Får se om det blir stallet nu på morgonen eller närmare i eftermiddag. Se vad man känner för!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0