GODMORGON MINA FANZ

Då var det fredag, har sovit sådär inatt, älsklingen kom hem strax efter 11, sen somnade man som en stock sen vaknat par gånger, bland annat när hans klocka ringde och mobilen, sen var det kört att kunna sova, lite mys med Trixie sen gjorde jag ett nytt försök .. Lyckades somna par timmar till och nu är man uppe, känner att jag har egentligen hur mycket som hellst att göra, men vad orkar man egentligen? det är en bra fråga, mår verkligen inte ett dugg bättre, den sprängande huvudvärken är inte borta än och hostan är värre! :( nog kaos i min kropp.

Behöver städa, tvätta och ner med allt julpynt, ja så mycket mer. Får se vad jag orkar med och vad min lust vill! Nu blir det att göra sig i ordning och på med lite kläder kanske.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0