GODMORGON ALLIHOPA

Ja man får väl säga godmorgon, fast att man varit vaken ett tag, mitt första inlägg för idag här i bloggen så det får bli ett godmorgon ..

Hade tänkte sova ut idag, men jag lyckades inte det iheller, eftersom älsklingen begav sig till jobb vid halv 4 inatt så vaknade man till då och sen vaknade man strax innan åtta för då började Zeke hålla liv igen, det här med att ha valp tar energi ifrån en, men han är snäll när han sover iaf, då är han väldigt lugn och snäll ..

Jobbar kvällen idag, så man börjar 13.15, så jag hade tänkt hinna med en del innan dess, så kanske dags att börja så man får det gjort, dags att ta fram damsugaren och tvätta golven här nere, nu när man har valp så måste det göras minst varannan dag .. så ni kan bara tänka er vad man har att göra .. nej nu ska jag ta tag i lite här hemma ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0