GANSKA OTAGGAD

Fick ett städryck här hemma eftersom jag fick ett utbrott att här låg saker slänga överallt och dammet bara flyger runt, så har tagit ett rejält ryck fast att jag egentligen kände för att bara ligga på soffan .. man kan inte allt här i livet, men nu slipper jag det på ett par dagar framöver .. man kan ju hoppas på att älsklingen tar nästa städ ryck eftersom han är ledig hela nästa vecka också, jävla lyx liv han har just nu!

Har hunnit med att tvätta en maskin tvätt också som jag snart ska hänga upp, när det är klart vill säga. Allt tar sin lilla tid. Men alltid lika skönt när det är gjort, känns underbart!

Dags för soffläge och uppdatera upp lite bilder på facebook ..

Vad som sker ikväll, har jag inte en aning om, just nu ganska otaggad. Får helt enkelt se vad som händer ..

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Gud vilken fin blogg du har! :) Har du gjort designen själv?

Kram

2011-01-01 @ 15:41:22
URL: http://filippalarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0