FULL RULLE

Här hemma är det full rulle, ingen ro i kroppen nästan, jag kan ju säga att jag minns inte att Trixie var såhär tids krävande som Zeke är och jag hoppas på att det ska bli bättre, att det inte är såhär en längre tid, fyfan isåfall, då vet jag vad jag har att göra ..

Har hunnit med att åka in till Klippan för att sola en snabb runda så det känns skönt med lite värme, var riktigt frösen när jag vaknade imorse .. så nu är man hemma igen, varit ute med Zeke och Trixie och hämtat posten och nu sitter man här, men inte länge till! Måste nämligen städa här hemma och få undan tvätten, så en del har man att göra, tänkte vänta med stallet tills älsklingen kommer hem, så får han ta hand om Zeke medans jag är i stallet och fixar, hade tänkt ta en liten ridtur också, om det inte är allt för halt! Vägarna är inte roliga här kan jag ju säga .. får se vad det blir av det hela om man kommer iväg eller inte! Man kan ju hoppas iaf.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0