FREDAG

Då var det redan fredag, nästan hela veckan har runnit iväg .. har min 'jobbiga' jobbe helg framför mig, stort suck på det .. bara att bita ihopa! Jag ska väl klara av denna helgen också, bara väldigt jobbigt nu innan man väl kommer till jobb!

Igår kom jag och älsklingen i säng i hyffsad tid, känns skönt att lägga sig i bättre tider än mitt i natten så man känner sig lite piggare dagen efter, fast hade sovmorgon idag, men en viss Zeke pep och hade sig så kunde inte sova vidare, försökte men jag lyckades inte så bra. Har har hållt väsen nästan hela morgonen, men eftersom vi har sovrummet där uppe så hörs det inte så mycket, man får överleva det också, hjälper inte att beklaga sig ändå .. får bita ihopa det jobbiga just nu!

För att nämna min förkylning så har den inte blivit så mycket bättre iheller, förkylningen känns lite bättre, men halsen är inte ett dugg bättre, får utbrott på det. Känner sig trött och slö och mår skit i mellan åt! :(
Känns inte alls bra kan jag ju säga.

Nej nu får man försöka få i sig lite frukost kanske ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0