DÅLIG BLOGGNING

Då var det morgon igen, bloggade tyvärr inte efter att jag slutat igår ..
Hade fullt upp med massa annat! Direkt efter jobbet blev det inom Oasis för att sola, alla upptagna så bagav mig för att tvätta av bilen, eftersom det verkligen behövdes och det var länge sen den spolades av ifrån allt salt och skit, när det var gjort så blev det oasis igen för att se om där var något ledigt, bara det stående solariumet, som jag hatar, så fick bli en snabb solning där, kände att jag måste sola eftersom det var bra länge sen, minst två veckor sen, helt sjukt .. men verkligen skönt efteråt! :)

Sen begav man sig hemåt, satte mig för att kolla läget på facebook lite snabbt sen hoppade jag i mina ridkläder, för sedan iväg till stallet, hade en tanke att man skulle gå dit, men blåste och snöade så blev inte av, satte mig i bilen och körde istället ..

Hade glada hästar som ville komma in, eftersom det redan börjat komma in snö, lovat snöoväder och det har också kommit, älsklingen fick rycka ut i natt och  jobba, han jobbat än, får se när man får se honom nästa gång, sånt vet man aldrig när det gäller hans jobb.

Nu blir det att bege sig mot jobb.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0