BESÖKA LILLE ISAAC

Jaha då var det fredag, veckan har rullat på bra .. Slutade vid 14.oo. idag! Kändes riktigt skönt med en kort dag ..

Hem snabbt för att bytta om och sen iväg till stallet, som vanligt har man alltid massa bekymmer, alltid ska det vara något som dyker upp, hämta Hugo i hagen, han kom som vanligt och när jag väl ser honom så ömmar han, ahh 'tänkte jag' vad fan är det nu då? Kan ju hoppas på att det inte är så allvarligt, kan kanske bara ha halkat till eller en sträckning, tog iaf in honom och kolla och kände, ingen smärta eller svullnader på honom, så jag har inte en aning om vad som hänt eller vad det kan vara .. såg heller inte om hästarna har bråkat eller liknande, man grubbar vad det kan vara, men inget att göra åt just nu, tänkte avvakta och se om han blir bättre, annars får det bli att kontakta vetrinär, så får man gå den vägen och höra och en undersökning. Ska ändå beställa tid nästa vecka ang pass till honom, så då måste han ändå bli kollad av en vetrinär för att skriva papper, kan man lika bra undersöka hela hästen när det ändå ska göras .. Får helt enkelt hoppas på det bästa!

Älsklingen ligger och vilar på soffan, ska snart väcka honom, för vi ska nämligen snart iväg till syster i Eslöv för ett besök, första gången man träffar lille Isaac! Mys. Ska även hämta upp bror och Mia som ska följa med! :)
Kommer bli en trevlig kväll! :)

Ha en bra kväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0