TVÅ DAGAR TILL JULAFTON

Godmorgon allihopa. Nu är det bara två dagar kvar till julafton, dagarna rullar iväg!
Inatt vaknade man vid halv två, ner och kissa och ta nässpray kunde knappt andas, hemskt. Men har ändå överlevt natten trotts dålig sömn, bara att vänja sig vid det, lär nog inte bli bättre!

Uppe vid nio tiden, blev det frukost och sen en lång varm dusch. Nu slöar man framför datan, sambon är hos sin farmor en runda och skulle lämna mjölk och sen skulle han vidare och fixa sin bil, skulle byta något, vet dock inte vad det var för något skit .. inte så jävla insatt i det med bilar! :)

Idag har jag direkt inget planerat, ska iväg till Sandra en runda och hämta saker, annars blir det att fortsätta måla, vet dock inte om jag ska ska köksfönstrena idag eller ska börja på hallen, ja det är frågan vilket man ska börja på .. lika tråkigt båda, men måste göras, passa på när tiden räcker till!

Har en livlig krabat i magen idag, full rulle sen jag vaknade, hade till och med ont när jag stod i duschen som magen spändes, usch. Hoppas på att det inte blir värre än vad det varit eller är ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0