TORSDAGEN DEN 8 DECEMBER

Godmorgon, igår hade man fullt upp, först hade man en man som kom hit och fixade vattnat sen efter det så blev det att åka iväg på kalas hos Johans farmor och farfar, sen kom bror och hälsade på en runda, sen när sambon slutat så blev det ugglebadet för ljuskväll för våran del, ett bra tag sen vi var iväg och babdede där så det var riktigt mysigt att komma iväg ..

Uppe tidigt även idag, bebis är inte så glad för sovmorgon, sprallar och sparkar och har sig, så det var bara för mig att kliva upp och fått i mig lite frukost och nu snart hade jag tänkt ta en dusch så man kanske piggnar till lite .. dagen har vi inget planerat, tar dagen som den dyker upp idag!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0