TORSDAGEN DEN 15 DECEMBER

Godmorgon, uppe som vanligt tidigt. Ställer alltid klockan på åtta för man inte ska sova bort hela dagen, men ändå vaknar man mellan sex och sju när sambo ska kliva upp, sen försöker man somna om men idag lyckades jag inte med det, så lika bra att kliva ur det varma goa täcket ..

Frukosten är nere och Trixie äter för fullt så nu hade jag tänkt mecka ihop ikea möbler som vi köpte igår. lika bra att få det gjort, så man kan få i ordning på sakerna! :) Sen får man se vad som sker resten av denna dagen .. får se hur lång tid det tar att få ihopa möblerna först och främst, kan ta sin tid nämligen!

På med musiken och sen sätter jag igång.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0