TORSDAGEN DEN 1 DECEMBER

Idag hade sambon sovmorgon, så tänkte sova tills vi vaknade men ändå gick han upp tidigare än mig, när han väl åkte till jobb vid nio, så gjorde jag mig i ordning för att bege mig iväg till jobb för att hälsa på och lämna sjukskrivningspapper, stannade kvar där och fikade och snacka massa och sen iväg till försäkringskassan för att lämna ett papper där. När det var gjort så blev det iväg och handla lite som behövdes hem och sen iväg och sola en sväng och sen innan man begav sig hemåt så blev det att tvätta bilen, behövdes verkligen. Fan som den såg ut. Men kan ju säga att jag höll på att frysa ihjäl när jag väl gjorde det, kallt och blåser som fan idag. Usch inget ute väder idag direkt. Har fått en del gjort redan idag och det känns ändå bra! Ringde även frissan idag fick snabbt tid, redan idag så ska vara där klockan två för att lägga i nya blonda slingor. Känner att det är dags för det igen, så man kan få som man vill med håret .. dock tråkiga pengar att lägga på det, men så länge resultatet blir bra så blir jag nog också nöjd.

Hade tänkt att fixa något att äta sen vila en liten stund innan jag ska vara hos frissan, känner mig ganska slut redan, som tur är så bara sitter man ändå hos frissan, så det ska jag nog kunna fixa. Så nu får ni hålla tummarna för bra resultat efter besöket hos frissan! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0