TISDAGEN DEN 6 DECEMBER

Godmorgon, sovit halv dåligt inatt. Blåst som fan och poolen utanför sovrums fönstret har hållt på att skrämma mig, fick också upp och kissa en gång inatt, så nu har man börjat att behöva gå upp mitt i natten för att kissa, vanligt när man är gravid så inte slipper jag det skitet!

Vaknade när sambon gick upp men sen somnade jag om, jag sover som bäst under morgon timmarna, nätterna är bara jobbiga .. Har varit frysgrader inatt, så han har varit och saltat nu på morgonen. Spännande att det redan ska frysa på medmera, så länge det håller sig på få frysgrader så är jag nöjd!

Idag har jag direkt inget planerat, ska ta ett ryck på ovanvåningen och fixa lite, har lite som ska röjas där, eller ganska mycket som sagt, har två rum däruppe som vi inte använder, så vi ska upp med saker där som står i barnrummet nu, eftersom det ska fixas och målas i helgen så måste jag hinna röja undan det tills dess!

Sen får man se vad som sker resten av dagen, svärmor skulle iväg på möte ikväll så jag ska fixa hästarna sen får man se vad resten av kvällen har att erbjuda ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0