TISDAGEN DEN 20 DECEMBER

Godmorgon, dock har man varit uppe par timmar redan .. Uppe strax innan sju, blev det upp och slänga i
sig en risi frutti sen iväg till stallet för att fixa och släppa ut och sen tog jag och mockade och fixade när man ändå var där och var pigg, så är det överstökat också! Dock kändes det lite i magen så får se hur länge man kan hålla på att mocka medmera, ändå lite tunga lyft när man håller på! Inget bra egentligen ..

Så nu är man hemma igen, det snöar smått ute dock snöblandat regn, kunde bara varit snö och skippat regnet så hade det varit bättre, eftersom det blir så blött och eländigt! Får se vad det blir av det, men jag tror inte att det kommer komma massa snö idag som lägger sig som dom lovat, men vi får se ..

Idag är det sambons sista jobbedag tills den nionde januari, skönt att ha honom lite hemma! :)

nu ska jag slöa lite i soffan ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0